Hos MIOMIO sender vi både stort og småt.
Vores mindre ting samt skind og kork, sender vi med Postnord til nærmeste pakkeshop, eller den du selv vælger under bestillingen.
Som udgangspunkt sendes alle pakker med 1-5 hverdages levering. 80% af vores pakker bliver leveret indenfor 1 dag.
Større genstande og møbler kan afhentes på vores lager på Lundvej 14, 8800 Viborg eller sendes med fragtmand.
Pakker til pakkeshop/udleveringssted/døgnboks: 49 kr.
Gratis levering v. køb over 799 kr.
Pakker med levering til døren 69 kr.
Gratis fragt v. hjemmelevering ved køb over 799,-
Alle pakker leveres med Postnord
Levering af møbler er gratis. Møblerne bliver leveret med danske fragtmænd og HH transport
Ved levering til ikke brofaste øer vil der blive opkrævet ekstra gebyr på fragten - dette beregnes når ordre er afgivet, og du vil få info herom kort derefter.
Hvis du er i tvivl ang. forsendelse af en vare, er du velkommen til at kontakte os på tlf: 71963144
Betaling
Du kan betale på sidens betalingsmodul.
Kontakt os for betaling via bank overførsel.
Afhentning på Lager
Bestilte varer kan afhentes på vores lager på Lundvej 14, 8800 Viborg på alle hverdage mellem 8:00 - 16:00.
Afhentning af møbler aftales individuelt.
Hvis der ikke er aftalt andet, skal varer der er købt og betalt, afhentes senest 14 dage efter købet.
Er der ikke indgået en aftale om andet, frasiger MIOMIO sig alt ansvar for denne.
Levering med Postnord
Vi sender gerne mindre pakker med posten. Vi sender op til 20kg med Postnord til nærmeste pakkeshop. Vi pakker vores varer omhyggeligt og anvender genbrugsemballage. På den måde skåner vi miljøet, og det er billigst for kunden.
Skulle du modtage en pakke, hvor varen er gået i stykker under fragten, så kontakt os venligst på info@miomio.dk.
For at vi kan tilbagebetale dit fulde beløb, skal varen returneres i den emballage, den er sendt med.
BEMÆRK: Henter du ikke pakken efter 7 dage, som Postnord har som krav, så vil pakken blive sendt retur til os. Sker dette, så vil det medføre et håndteringsgebyr på 75kr. som vil blive modregnet varens oprindelige pris, og det resterende beløb for ordren vil blive refunderet til den betalingsmetode du anvendte da ordren blev lagt. Derfor kan vi stærkt opfordre til, at du henter pakken. Har du ikke modtaget sms fra Postnord på grund af forkert oplyst mobilnummer eller email, så kan du til hver en tid kontakte os, og få gensendt tracking information.
Fragt til Sjælland og Fyn
Som noget helt særligt tilbyder vi vores kunder gratis fragt af større møbler eller store mængder varer!
Henvendelser vedrørende reklamationer kan ske på: reklamation@miomio.dk
Hvis du køber via webshoppen har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret, og du har ret til at få det fulde beløb tilbage.
Ønsker du at returnere en vare, som du har købt via hjemmesiden, skal du selv betale leveringsomkostningerne.
Vi afhenter IKKE returpakker i pakkeshops.
Der er også mulighed for at aflevere varen på vores lager på Lundvej 14, 8800 i hverdagene mellem 8-16.
Husk at tilføje dit ordrenummer til din returnering. Returneringen behandles og refunderes inden for 1-5 hverdage.
Det er vigtigt at varen returneres i samme stand, som ved modtagelse. Dvs. at varen skal pakkes forsvarligt ind i emballage. Hvis vi modtager en vare, der er i stykker og den ikke er mulig at sælge igen, kan købet ikke fortrydes.
Reklamationsret
Ifølge loven har du som forbruger 2 års reklamationsret.
Hvis du ønsker at reklamere på en vare, du har købt hos os, bør du være opmærksom på, at varen kan være 100 år gammel, og standen vil naturligvis afspejle dette.
Der vil som oftest kunne forekomme ormehuller, slitage, samt div. skævheder. Man bør derfor have møblets alder taget i betragtning inden der reklameres. Gamle møbler kan ikke have nye møblers stand...
Når du reklamerer på en vare, er det vigtigt at varen ikke er i stykker på grund af forkert ibrugtagning eller almindelig håndtering.
Kontakt os, hvis du ønsker at reklamere.
Gør som 20.000+ andre, og modtag nyheder og inspiration direkte i indbakken.