Kundeservice

Find nemt og hurtigt svar på gængse spørgsmål.

Reklamation

Pakken er beskadiget

VIGTIGT: Send en mail på info@miomio.dk og inkluder

1. Ordrenummer.

2. Billede af den beskadigede/defekte vare eller oplysninger om hvilken vare(r) der mangler.
Når vi har modtaget din mail, kontakter vi dig hurtigst muligt med mere information og hjælper dig videre.

Der mangler noget i min pakke, hvad gør jeg?

Vi er kede af at høre, at der mangler en vare i din pakke!

Venligst tjek mailen med din ordrebekræftelse og kvittering for at sikre, at varen ikke var udsolgt.

Returnering

Hvis du ønsker at returnere din vare, skal du gøre følgende:

Registrer din retur online via denne portal: https://miomio.smartpack.dk/return/returportal
Pak varerne forsvarligt i Miomio emballagen eller anden kasse. Alle returvarer skal være i original stand, i den originale indpakning og i uanvendt stand.
Sæt den korrekte returlabel fast på pakken. Observer, at det er vigtigt at sætte den nye returlabel ovenpå den gamle forsendelseslabel.
Indlever returpakken hos den distributør, som er angivet på din returlabel
Gem den returkvittering du får af distributøren, til du har modtaget din tilbagebetaling. Vores normale behandlingstid for en retur er 7 dage. Bemærk venligst! Et returhåndteringsgebyr på 69 kr vil blive trukket pr. ordre.
Hvis du ikke anvender det tilsendte returlabel, så har du selv ansvaret for, at varerne kommer retur til vores lager. Bemærk venligst, at der kan forekomme længere behandlingstid, hvis man bruger en anden label.

Adressen til vores lager er
Miomio.dk
Lundvej 14
8800 Viborg

Vi afhenter IKKE returpakker i pakkeshops.

BEMÆRK: Ved returnering af møbler og større genstande f.eks. mega hessian tavler, skal køber selv stå for returneringen. Dette er en egenbetaling og fragten bliver ikke refunderet.

Når vi modtager din returpakke i vores returafdeling, går vores returafdeling i gang med at behandle din returnering. Vi har 2-7 dages behandlingstid, som afhænger af sæson og travlhed. Så snart din retur er behandlet, bliver pengene refunderet til det kort, der blev brugt ved bestillingen gennem vores aftale med NETS. Her vil du modtage en e-mail med kreditnota.

Hvornår må jeg senest returnere min ordre?

Hos Miomio har du 14 dages returret fra den dag du modtager pakken.

Du returnerer din pakke via portalen her: https://miomio.smartpack.dk/return/returportal

Skal jeg betale returfragt, når jeg returnerer?

Ja. Brug af vores returlabel koster 69 DKK, som modregnes når du får pengene refunderet, men du vil få dine oprindelige fragtomkostninger tilbage.

Ifølge sporingen skulle I have fået min returpakke, men jeg har ikke modtaget en returkvittering?

Selvom distributøren har afleveret pakken hos os, kan det stadig tage 5 hverdage at behandle din returnering.

Processen for returbehandlinger udføres manuelt, eftersom hver returnering kræver en omfattende kvalitetskontrol før vi kan lægge varerne tilbage på lageret. Tak for din forståelse!

Vi sender dig en e-mail med kreditnota så snart din retur er registreret og vi har startet din refundering.

Hvornår bliver min ordre afsendt?

Som udgangspunkt kan du forvente at din ordre sendes indenfor 1-5 hverdage. 80% af vores pakker bliver leveret indenfor 1 dag.

Så snart vi har pakket din ordre vil du modtage en bekræftigelse på ordren og tracking nummer.

Hvor er min pakke?

Du kan følge din pakke ved hjælp af det trackinglink, du har modtaget, når den er blevet afsendt fra vores lager. Hvis du har spørgsmål om din pakkes levering eller status, bedes du kontakte den relevante distributør. De vil kunne give dig opdateret information om pakken og dens forventede ankomsttid.

Pakker til pakkeshop/udleveringssted/døgnboks: 49 kr.
Gratis levering v. køb over 799 kr.

Pakker med levering til døren 69 kr.
Gratis fragt v. hjemmelevering ved køb over 799,-

Alle pakker leveres med Postnord

Kan jeg ændre min ordre?

Vi beklager, men det er desværre ikke muligt at tilføje eller ændre i din ordre, når den først er blevet placeret. Vi arbejder hurtigt på at pakke og behandle din ordre, hvilket betyder, at vi ikke kan ændre i den, når den først er blevet lagt.

Hvis du har spørgsmål vedrørende din ordre eller ønsker at annullere den, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Du kan nå os på telefonnummeret 71 96 31 44 eller via mail info@miomio.dk.

Vi står klar til at hjælpe dig med eventuelle spørgsmål eller annullering af din ordre. Tak for din forståelse.

Gaver

Vi tilbyder desværre ik og pakke ind eller sætte byttemærke på.

Julegaver kan byttes indtil 31 januar 2024 og eller gælder vores 14 dages returret fra den dag du modtager pakke

Betaling

For at sikre en sikker håndtering af betalinger, samarbejder vi med Nets. Betaling på Miomio.dk kan ske ved brug af følgende betalingsmidler: Visa/Dankort, MasterCard, JCB, Maestro, Mobilepay, ViaBill, Anyday, bankoverførsel og gavekort.

Når du foretager betaling, godkender du, at beløbet reserveres på dit kort. Beløbet trækkes ikke, før vi sender din bestilling. Efterfølgende vil du modtage en ordrebekræftelse og en kvittering via e-mail som bekræftelse på denne process.

Hvis en ordre bliver annulleret, vil beløbet typisk blive frigivet inden for en periode på 2 til 5 dage. Det præcise antal dage vil afhænge af bankpolitikken hos kortholderens bank.

Vi ønsker at sikre, at du er fuldt ud informeret om betalingsprocessen og håndteringen af beløbet. Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende dette eller andre betalingsrelaterede spørgsmål, er vores kundeservice altid til rådighed for at hjælpe dig.

Hvornår trækker I pengene fra min konto?

Når du foretager betaling, godkender du, at beløbet reserveres på dit kort. Beløbet trækkes ikke, før vi sender din bestilling. Efterfølgende vil du modtage en ordrebekræftelse og en kvittering via e-mail som bekræftelse på denne process.

Hvis en ordre bliver annulleret, vil beløbet typisk blive frigivet inden for en periode på 2 til 5 dage. Det præcise antal dage vil afhænge af bankpolitikken hos kortholderens bank.

Vi ønsker at sikre, at du er fuldt ud informeret om betalingsprocessen og håndteringen af beløbet. Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende dette eller andre betalingsrelaterede spørgsmål, er vores kundeservice altid til rådighed for at hjælpe dig.

Kontakt

Har du spørgsmål til os omkring vores varer eller support, er du velkommen til at tage kontakt.

Vigtigt: Nogen pakker kan være sendt som 2 pakker og du har derfor modtaget 2 trackandtrace numre. Det gælder især hvis du har købt korkplader og tilbehør.

Mail : info@miomio.dk

Tlf.: 71 96 31 44

Mandag – fredag kl. 10.00 – 12.00

Kontakt vedr. Salg og marketing: soren@miomio.dk
Kontakt vedr. Indkøb og kreativitet: maja@miomio.dk
Kontakt vedr. Job: job@miomio.dk

Inspiration & Nyheder

Gør som 20.000+ andre, og modtag nyheder og inspiration direkte i indbakken.

    Copyright © 2024 MIOMIO ApS